Saturday, June 5, 2010

bukan senang

aku kembali menaip.taip dan taip.atas kejadian malam td,aku bru je dapat reult yg latest.alhamdulillah.ok.syukur kerana aku terlalu byk main sem ini.tidak serius buat keje.sgt dasat!!result bukan seperti yg aku nak.xpe.sem depan de lg.ok.xmo cite sal ni lg.

******
kerana terlalu lame tidak mengupdate blog sendiri mahupun diari yg sudah berhabuk dek kerana kemalasan melanda,maka bersawang lah.ok itu bru mukadimah.perkara first yang aku nk cite ni stat dari bulan 5..

[1]after exam join MMOC
sesungguhnya,aku agak teruja menyertai.namum seperti yg ku jangka,aku tak kan dpat.haha.awal2 sudah give up.bukan pe.sy memg agk LAMPI dlm pengkomputeran ini.huh!

[2]after MMOC ke kelantan.
kelantan.ni kali ke dua pergi without parent.sy sudah besa ma!bukan pe,selama ni pn gerak ngn datuk n datin.agak payah ble mau gerak ikot haluan sendiri.ok.bukan ini yg nk cite.yg special g kelantan ni,gerak ngn siti hajar mohamad n the most important is...naik kapal terbang,first.ye2.aku mengaku.aku agak jakun time 2.akibat kejakunan,kami hampir terlepas flight.wait.bukan slh kejakunan ku.tapi.instant message yg di hantar oleh syazana n kami x membalas lh akibat kelewatan dan ketinggalan.ok.abg itu sgt membantu.bg tiket free.naseb baik kami perempuan.huh!

sampai je,tros g umah syazana kerana itu lh hotel kami.perjalanan utk mggu itu telah di selenggara oleh syazana sendiri.sy mengikut sahaja.memg enjoy.sgt fun disana.dgn kehadiran kak mimi.celoteh yg x pernah letih.sy kagum!6 hari disana.sume syazana organize.tq syazana.hee.best part adalah kolam umah syazana.sy sgt suke.even tgh mlm pn boleh terjun.xkire pe.i like that pool n now miss it!

then.pulang selepas 6 hari..

[3]after kelantan ke reunion 5awam1
kepala yg wat sume ni adalah ketua n penolong kelas aku.i mean main characters here.lame jge x jmpe diorg.dekat 3 tahun kot.last jmpe together2 cm ni after last reunion before everybody gooing back on further study.yea!suka dapat jmpe.penat x terkira.yg amat ok!

pengumpulan rakan2 ke rumah2 ampang.

jumaat.dak2 laki sume ke rumah syabet n yg perempuan ke rumah radhi.total yg g 14.4 je pn gurl nye.agak kuciwa xdpt jmpe yg xdtg.xpe.t wat lg.[ker n radhi yg ckp].hari ni sgt memenatkn kerana baru nk decide menu apa.so..kami[wanita yg ada!]dgn pantas berfikir.haha.dak laki pn begitu jge ma.

kejadian pelik pada ini hari
1)ketiadaan menu
2)di tegur kerana berpakaian x sepatutnya
3)plg penting.AYAM XDE!!
4)ke selayang cari ayam.
5)tdo yg tidak cukup.

sabtu.yea!hari mu tiba.haha.dak laki sgt poyo."kol 8.30 pg gerak!"lame jge kami menunggu.kol 10 pg bru dtg.erg.mate penat.xpe.kami meneruskan perjalanan ke sg lopo.smpi kt sne,haha..xmau cite.tgk je r pic2 kami.pjg sgt mau cite.sgt fun!

*pasni wat after 3 year lg

[4]home sweet home
makan.tido.makan.tido.

(=.=")huh!
-end-

No comments:

Post a Comment