Sunday, May 9, 2010

[r.a.s.a]

selamat hari emak.
mak..mak..mak..selamat hari emak..emak nye hari ni..tak tahu nak kata apa lagi..syg yang amat..tiada bandingan..selamat hari emak..noktah..

*hope mak suka hadiah tu..ngeee...

instant message..
ye..saya tahu..pesanan ringkas..memg mengharap..tertera nama anda disitu..trimas ye kerana hantar pesanan yang terlalu ringkas..sgt!tak pasti..saya suka atau duka bila membaca..kerana jimat masa..pesanan sekadar 3 perkataan..memg..bagi saya..anda jgn hantar lg boleh tak?sakit hati..ye..saya tahu anda sibuk..saya pun xde merengek nak anda balas pesanan itu..anda telah buat saya terasa..malam tadi pun begitu..saya terasa dengan anda..semoga anda bahagia hari ini kerana diri ini x mahu hantar pesanan ringkas kepada anda..saya merajuk??tidak ye..saya tidak mahu mengganggu anda dan anda boleh fokus belajar..good luck..

*fon di bwh bantal..

-end-

No comments:

Post a Comment