Thursday, June 24, 2010

bulan jun

bulan ni adalah bulan rajin aku menaip dekat blog ni.mengapa?kerana bulan ini bulan duduk saje di rumah.tiada assignment or lecture yang selalu menggangu mood menaip.lagi satu bulan jun ni adalah besday adik ku tersayang NOOR HASLIZA.saje je aku capap nama kau kt cni!hahaha.tahun ni xde kek kerana anda dah besar k.g beli kek diri sendiri!haha.sekali lagi,bulan jun ni kn tengah2 tahun.so,ia melambangkan keseimbangan hidup selepas 6 bulan hidup pada tahun ni.huh!sya sudah melalut.

****************

ini adalah part jiwang!

masuk tahun ni,dah 3 tahun bersama.wah.kalau kahwin dah 3 anak aku!!hahaha.ngarut lagi!seperti yang di ketahui,aku dengan en pembeli stapler baru sahaja keluar dating.seriously,until now.aku tak caye aku still lagi bersama en pembeli stapler.mula2 start bersama,macam2 jadi.ada orang dengki.ya.aku tak mahu ingat lagi hal itu.boleh di katakan sekarang aku sayang amat sama en pembeli stapler!wah.kejiwangan melanda.malu rasa nya nak menaip lagi kerana aku akan menjiwang sehingga anda semua meluat!teet!cukup2.ini adalah part jiwang saya!

*gelak2!..

end

No comments:

Post a Comment