Tuesday, June 22, 2010

cabaran.

ye!saya bangga dengan diri saya kerana berjaya utk tidak makan fast food selama 2 minggu!haha.kepada yang kurang mengenali diri ini mungkin beranggapan "ergh.gedik gle mau post cm ni".adakah anda tau bahawa saya amat addicted to fast food?seriously,i'm eat a lot of them and then suffer alone.suffer alone??when the main thing (money!)were less n empty,my perut meronta-ronta mau kn mereka,the owner cant full fill it.then.my perut tidak mahu menerima makanan lain even lapar tahap bunyi yang kedengaran oleh cuping telinga yang berdekatan.worst!perubahan pada diri yang semakin mengembang semakin hebat!penambah selulit yang terselit,pertukaran saiz dr M ke L.maybe XL jika di teruskan aktiviti ini,pengembangan peha yang luar biasa dan paling penting,kesihatan di hari tua akan terjejas!

*******
teman ke sabak bernam.

perjalan yang jauh.seronok.pamandangan baru.yang boleh aku kata kan. "ku lihat hijau!"serius.tidak ku sangka begitu jauh nye tempat itu dari tempat ku.wah.makan cendol smabil bermain main manja bersama abu.abu adalah spesis yang sangat manja dan suka di belai.aku jenis suka ambil kesempatan bila ada peluang.aku belai abu.selembut lembut nya.abu pn tertido manja di peha ku yang kian mengembang dek fast food.manja nya abu.aku ske abu.oh abu.aku merindui mu!lupa pula nak ambil pic beliau.boleh korang sume tgk.betapa comel n manja nya beliau.korang juga mesti mahu kn nya!dan akan buat seperti mana yang aku buat.btw,abu adalah kucing jalanan yang amat comel.aku sangat suka kan kucing.tidak dapat mengawal diri.so,jangan fikir bukan2!



*lebih kurang macam ni lah saiz dan warna si abu.

btw,lupa nak mention something,i go with en.pembeli stapler.=]

-end-

No comments:

Post a Comment