Sunday, October 3, 2010

pagi pagi kecoh

kejadian pagi.
terasa sesuatu yang berlainan pada muka.aku abaikan.kemudian tanpa berfikir panjang,aku amek selimut tutup muka.betol.aku tak fikir apa pun.memang menjadi kebiasaan yang aku akan mengelap hidung tak kira masa..
tik tok..tik tok..
teeeeeet..pergh ai.bunyi alarm ni betul2 menggangu mimpi manis.ah.dah subuh.bingkas bangun.tiba2..mak aih,kejadah de darah plak pagi2 ni.aku membelek belek jari yang berdarah.argh.aku tak de pun g isap darah semalam.ngomel sendiri.

pergi ke cermin.arrrrrgh!!!hidung aku ligat mengeluarkan darah.umpama air terjun.terus aku pandang ke cadar.damn!!selimut pun kena.sarung bantal.cadar semestinya.ligat aku fikir.kalau anta kat mak cik dobi ni mau kena rm10.argh.gawat2..

bangun.solat.cuci.mandi.

*sebenarnye,aku memg liat bgn pg,tap di sebabkan ni.aku mandi dgn lama nye umpama dah lama tak mandi.


No comments:

Post a Comment