Tuesday, October 12, 2010

okay..ini cerita seronok

seronok??

cerita 7.45 pg..
geliat atas katil.malas betul nak pegi kelas ni.lagi r.ni kelas machine.memang gua dah putus asa.ok2.no emo-emooan.gua bangun,g mandi.record hari ni,gua mandi kejap kerana air terlalu n amatlah sejuk(ikut spesifikasi sendiri).tapi gua tetap wangi.

8.15pg
elok je gua jalan kat lab robot,hati gua tak sedap.ish,gua dah lambat datang kelas??tak pe,sir pasti dah cam muke gua yang memang sememeh masuk kelas beliau tetiap pagi.tapi gua tgk,clasmate gua sume dok kat luar lagi.apakah??ah.gua tak mungkin.gua masuk 'bilik guru'."cik,sir MKJ de x rini?"gua memulakan bicara."xde r dik,beliau g intra se nye"kata akak comel itu.cilake.tak de kelas pagi2 buta ni.angkat kaki,terus pergi makan.

8.45pg..
punyalah syok gua makan roti canai(save budget),datang lah makhluk yang amat comel.kucing name nye.tapi sayang,gua agak kedekut nak kongsi roti canai bersama.akibat kedekut gua tadi,beliau memberi cakaran yang hebat pada tangan gua.nasib org kedekut.

...
now,gua tgh tggu nak makan nasi beriyani free kat electrical section.
perut gelora.
hati senang
makan free.

No comments:

Post a Comment