Thursday, October 14, 2010

DL

jujur.aku cemburu gile2 r sekarang ni.ni hal dean list.kengkawan pun ramai je dah naik kat atas 2.jeles yang memdalam.

ok..

even aku tak dapat DL pun,aku masih lagi berilmu dan waras menjalan kan kehidupan. ada kau tgk aku bogel tgh jln?ada kau tgk aku cungkil mata sendiri? tak da kan.jadi aku waras.

ah,kau mungkin kata aku malas dll..aku akui.malas itu wajiib dalam hidup aku.tapi,utk pengetahuan korang yang pandang serong,senget or what ever,aku juga berusaha utk capai ke tahap itu.berangan,bermimpi,mengigau,semua lah.aku nak sgt.

aku tahu je kire voltage drop 2.aku tahu je nak combine kan mana2 circuit yang ada.(xde lah nk kata hebat ke pe).tapi aku amat terkilan ngn orang ni yang anggap budak yang tak da DL ni bodoh nak mampos,abes kan duit mara and parents and so what ever that bullshit said,but,korang tak tahu. betapa aku kecewa.meratapi pointer yang selalu mencecah 3.++ ni dah nak gali kubur sendiri.

usaha macam nak mati pun x dapat.apa korang ingt semua org senang ke dapat.kau cuba dulu r bai.then kau bukak mulut kau luas2 dan pekik."fida,kau memg bodoh".

hati aku memang sakit bukan kepalang r ni.se nak panjat pokok kelapa
*eh??

dah2,aku ada tugas nk di laksana kan.
tapi aku tahu nasib aku sem ni.
DL sgt jauh.
carry mark rendah.
bukan aku bodoh.
aku cuai.

cakap lah apa kau nak kata.
aku tgh bina mood study yg dah padam 1 bulan lps.

*kpd kwn2 yg naik pentas,aku sgt bangga ngn korg.congrats!!!i jeles tau.(nada gedik2).

No comments:

Post a Comment