Tuesday, April 26, 2016

No Title

Magrib dah ni. Semenjak ada jiwa lain dalam badan ni,memang rasa sesuatu. emosi sangat tak stabil. pergi kerja pun tak da mood. mungkin kawan seperjuangan semua meletak jawatan. mood tu macam kacau kacau jugaklah. harini pun aku sambung puasa ganti. padanlah muka. buat last minute lagi. maafkan aku jiwa,kau juga berpuasa hari ini. baik betul kau. tak da lah aku rasa letih sangat.rasanya esok aku tak mampu nk puasa lagi ni. sambung minggu depan.

orang depan aku ni masih buat kerja lagi.aku dah tak da hati nak kerja. mungkin sebab ekonomi dah merundum. eh,bukan ke aku sepatutnya lagi bersemangat untuk bekerja? sungguhlah. enath apa rasa yang aku rasa dah ni. rasanya banyak sangat perkara negatif yang berlegar di ruang minda ku ini. aku berharap anasir negatif ini lupus dalam otak aku. mohon berambus.

aku bukanlah seorang yang suka duduk di kantor. aku lebih suka buat kerja di lapangan. which i feel it the most. bukan aku cuba salahkan jiwa lagi satu, cuma aku rasa bos-bos aku macam dah mula nak bagi aku kerja kantor secara permanent. which not suitable and salient for me to do that. sebab tu aku selalu balik awal sekarang. sebab aku rasa bosan. aduh..apa tindakkan yang harus aku lakukan?

maybe,i got to far from Allah.
maybe its a message for me to get Him.

Astragfirullah.

maafkan aku Allah.

No comments:

Post a Comment