Saturday, December 4, 2010

FYP

gua dh nk masok FYP!!haha..cepat betul mase berlalu.takpe.aku suke.lagi cepat lagi bagus.pelik betul rasa camni.selalu gua akan rasa sedih or what so ever lah.kali ni memang betul2 lain lah.enviorement memang aku tak berkenan.fullstop.

idea apa gua nak guna time FYP ni ek??gua agak buntu.gua tak pandai.xpe.ni lah proses belajarkan?bapak gua memang ade bagi idea yang amat bernas untuk FYP ni.tapi gua takut nak handle coz cam amat gempak.antara sranan beliau adalah kire volt kilat.wah.memang projek yang 2 amat popular sekarang.memang banyak duit boleh dapat.yang gua takut sekali sal nak wat projek ni macam ne?cara2 nye..how??

mencari partner or solo rider?ni pun satui hal yg gua amat pening.partner amat penting coz beliau akan memback up segala apa pun.but,sampai bila gua nk de back up?belajar nak wat back up sendiri pun bagos.sanggupkah gua untuk mengambil risiko itu?gua sendiri keliru dengan apa yang gua pikir.

bagaimana ye?gua amat2 lah buntu sgt.
ok..
1 bulan..
pikir smpi lebam..

No comments:

Post a Comment