Saturday, December 11, 2010

wayang today!

cerita hari ni,gua pergi tengok cerita latest kat wayang.jgn tak caye.gua tengok cite HANTU KAK LIMAH BALIK UMAH.gua bukan lah peminat cerita melayu yang fanatik.biasa2 aje.tapi cite ni memang terbaik lah wat mase ni.hahaha.tak henti gelak.yang penting,tak seram sgt ok!!gua memang pantang betul tengok cite seram2 ni.

ni gua baru nak cari gambo2 hantu kak limah....but....hantu lain kua..gua terus tutup dan surrender mencari..
bedebah nye hantu.hantu betol kau!

cerita hantu kak limah tak de ah sgt pasal sambungan zombi.totally lain.cerita ni just sambungan macam ne kehidupan rakyat2 di kampung pisang itu.sekembali nya,husin(awie) dari oversea itu,muncullah hantu kak limah tersebut.kalau nak tahu lagi,hantu kak limah ni bukan dia sorang je.hahaha.g je lah tgk.tak rugi.berbaloi2!!

sempurna untuk menghilang tensen dari
1)nak bayar yuran (effect mood =abis movie tensen balik)
2)nak tgk hantu kak limah ni hot ke x(effect mood = mendalam)
3)dari tgk dua alam kan...(effect mood = tak rugi anda,tiada pronografi)

tgk lah sendiri!!
hhehehhe
seronook amaaaaat!!

No comments:

Post a Comment