Sunday, November 28, 2010

kerana yang berlaku itu,yang di atas maha mengetahui

yahoo!!cuti sem dah mula!!!mati lah kau semua assesment yang brengset!namun,hati aku tak tenang.sem ni aku x tak perform dgn baik.gile separuh raga umpama org gila nyanyi lagu maimunah!oh...maimunah..oh maimunah...

abai kan..

semakin dewasanya kita,semakin banyak perkara yang kita tak nak tengok dah tertengok.apakah?
ok camni.
1)orang orang tua yang gila kuasa(politik)
-amat menyampah,meluat,jijik

2)budak budak yang makin hilang akal
-budak(aroung age 16 and above) dah pandai kenal apa itu sex dan hasil nya terus buang dekat mana2 saje.sungguh.tak de keperimanusian.

3)kalau beralah kan bagus?
-siapa yang sangup beralah untuk menjaga keharmonian sesebuah komuniti?tak de sape..

4)kuat kritik
-memang ni lah part yang aku paling menyampah dan meluat.konon kau tu hebat lah?cet!

banyak sebenar nye nak kau komen tentang hal2 yang berlaku sekeliling aku ni.maybe bukan seluruh dunia.cukup lah dengan apa yang aku tengok ni,meluat sangat!

kalaulah ini petanda yang menunjukan umat2 kini kian melupai siapa yang mencipta mereka,aku yakin.ini adalah petanda untuk kita semua yang masih berakal untuk mengubah prespektif yang serong kepada yang lurus.


No comments:

Post a Comment