Thursday, September 23, 2010

kalau orang bodoh tu memg dah di takdir kan bodoh atau baru je jadi bodoh?

Bongkak.angkuh.over.memang padan dengan apa yang aku dapat.aku kecewa.tapi aku mencuba.mencuba umpama orang bodoh atau aku memperbodohkan diri sendiri. Aku kasihan pada mereka yang sekeliling. Aku tak dapat bergembira bersama. Maaf lah kawan.bukan aku tak cuba. Aku cemburu. Aku menangis. Aku tak tahu lagi apa apa perasaan yang akan muncul mungkin membataskan apa yang telah berlaku. Aku orang bawahan. Mungkin..

Di sekeliling.aku suka.semangat positif yang korang bagi sangat baugus. Terima kasih.

Terlalu benak atau sukar menerima selalu menjadi perspeksi dan antalogi dalam apa jua otak yang kerdil.putus asa yang terlalu kuat.

Kalau lah ada sesiapa yang boleh terjemah kan apa yang aku rasa ni,sila lah jumpa aku.

=]

*gurau2!

-end-

No comments:

Post a Comment