Sunday, August 22, 2010

thanks kawan!

a lot of thanks to u my dearest friend.jujur.aku tak bermaksud lain.kau telah menyedarkan aku.mungkin segala kejahatan yang aku laku kan tak perlu lagi di catit pada blog ini.cukuplah yang terdapat pada di kiri dan kanan ku ini.aku lalai.aku alpa.

tetapi kawan,pada catatan yang ingin ku catit kan ini lah yang membolehkan apa yang aku terlintas ingin di kongsi or menyakitkan pada yang sepatutnya.ye.mungkin sebab itu kau juge berpendapat bahwasanya simpan lah kejahatan yang ada dan lupa kan.

kawan,
aku juga manusia biasa.perasaan aku ini seperti kenduri kendara atau lebih best di describesition open house.macam macam yang aku rasa.dan kadang,boleh berubah dalam sekelip mata umpama kau sedang makan dengan gumbira lalu tercekik.boleh kah kau terus ceria dengan makanan yang kau jamah tadi?tak mungkin.mata kau mungkin kemerahan.menahan apa yang di telan dari keluar.malu.

btw kawan,
aku betul berterima kasih kat kau dah bukak bijik mata aku seluas2.kasi tengok apa yang sepatut aku bagitau dunia.terima kasih banyak!

-end-

No comments:

Post a Comment