Tuesday, August 3, 2010

kau sgt annoying.

berhabuk.bersemak.description of my blog.

semester ni sgt buat aku rasa give up.meluat.lately nak emo semacam.pesal ntah.pms??maybe.ntah pape.nak kawal perasaan pun tak reti.seronok kalau boleh program otak nak soh pk ape.damn.asal lah menatang ni tak da.nguks!!

the annoying part
seperti biasa,aku selalu terasing dan mengasing demi kau.cis.annoying sungguh.tak pepasal aku kena layan ko je.hish.meluat.kadang2,aku selalu nak jauh dari kau.kejam pula rasanye.kang aku yang sakit.

the serious annoying part.
ok.serius.

the really2 annoying part.
really2.annoying!aku benci kau!

the annoying part 2
aku tahu.aku tak sehebat dan secantik kau.dah.jangan nak wat aku terus rasa annoying kat kau.

the annoying place
bmi.tak da mesin basuh!gila gampang!
*-bukan aku pemalas-

another annoying thing
semoga kau bahagia dan jangan ganggu aku lagi..

end of annoying..
end.

*pe yg cube aku sampai kan ni??(!=,=)

No comments:

Post a Comment