Thursday, August 2, 2018

Random

Lama jugak tak menaip panjang panjang dalam blog. aku tengah tak da mood nak buat kerja ni. maybe dateline hujung bulan depan. i am good at last minutes works.kah2. *dont follow*

sebenarnya,aku tengah binge watching teruk. dah berkali kali aku asyik ulang cerita yang sama je. korang nak tahu ke?haha. semestinya anime naruto. aku follow cerita ni dari aku sekolah menengah lah.sebab masa tu masuk TV3. pastu aku kena masuk sekolah asrama which memang aku dah tak boleh tengok anime. tapi,masa tu ada budak kelas bawak kreko. jadi minat aku terhadap komik pun bermula. sebenarnya,terhadap komik awal sikit lah. sebab dak angah sekolah asrama,then dia bawak komik gempak karya ben "innocents". nilah first komik yang aku baca terawang awangan. aku masih ingat satu cerita dalam komik ni. di pendekkan cerita, seorang perempuan mencari kekasih dia bersama adik kekasih end up adik kekasih flirt then dia terjumpa kekasih dia dalam bangsal.kurus kering.tangan sebelah takda dan buta. since that day,aku tahu jenis cerita apa yang aku suka.haha

binge watching aku makin teruk sebab time kerja pun aku nak tengok.even dengar lagu tema pun tak pa. aku boleh rotate lagu sama dalam 8 jam aku kerja. that was sick man. aku boleh berangan nak jadi sakura lah.pastu aku nak tanya kakashi kenapa dia tak kawin lagi even asyik baca buku icha icha tu. how he control man?haha. maybe aku kena tanya penulis naruto ni sendiri lah kot.hahaha. now aku rasa sasuke tu cool nak mati. lagi time dia nak selamatkan sarada. aku rasa ameena tu sarada dah. hahaha.kadang kadang pun aku rasa laki tu sasuke. teruk sangat berangan aku ni.

so,that kindda my random stuff lah. nanti aku rajin aku cerita benda lain pulak.

aku rasa nak start tulis dalam blog balik sebab ramai tak baca.so,agak selamatlah sini.kah2

bye guys *ade ke?*

No comments:

Post a Comment