Monday, April 5, 2010

[p.e.r.a.s.a.a.n]

sungguh..
byk aku nk cite..
tgk r..
kalo tgn larat nk taip..
perut terus diam tanpa keroncong utk makanan..

*heee

[0]
susun-susun..
fikir ayat..
mana nk start dulu..
yeah!!
susunan kata yg pertama...

[1]
baru balik dr 'bercuti' ke MFI..
seronok sgt..
thanks kawan,sahabat,teman..
menceriakan hidup
tp..
kedatangan tak kena waktu..
maaf menyusahkan kalian
maaf semua..

[2]
kawan,sahabat,teman..
disini..
kau orang sgt istimewa..
maaf atas kekejaman yg telah aku lakukan..
harap korang sgt enjoy..
dgn kekejaman yg aku wat..

*gelak2!!

thanks sgt..
tolong macam2..
termasok perangai aku..
yang kadang2(or selalu) x masok akal..
hope..
we together until end..
without any tears..
syg korg sgt..

*terharu..

[3]
him..
tq...being in my life..
3 thn dh kite..
xtau cm ne nk cakap..
really l.o.v.e..

*love

[4]
parents..
mak n abah..
along memg syg
sgt2..
sggp gadai nyawa sendiri..
demi kebahagian mak n abah..
kagum ngn kekuatan mak n abah.
melayan karenah anak2 yg kecoh..
maaf..
kami selalu buat perangai..
maybe ini tanada pembesaran.
utk kami menjadi matang..
harap mak n abah sabar..
layan kami semua..

*peace!

[4]
darah sedaging..
korang memg chill.
babi..babi..
memg x lekang dr mulut korg..
termasok aku..
sungguh..
korang kekuatan..
utk terus menghadapi..
realiti hidup yg seketika ini..
semoga kita menjage sesame kita..

*b++i..
hahha

epi..
memg sedih ketiadaan ko..
memori dulu tak pena luput..
even aku tak da external 500gb pn..
ko ttp dlm ingtan n doa..
jmpe di mse yg lain..
love u..

*al-fatihah..

[5]
kepada yg maha Esa..
Tuhan ku yg satu..
Allah..
sungguh..
kelu lidah..
tgn terhenti..
ingin bercerita ttg Mu..
ampunkan aku..
mungkin aku terlalu jahil..
n..
aku dlm proses..
mengenali Mu ya Rabbi..
maaf..
tolong aku Ya Allah..
membimbing aku ke jalan yg benar..
aku terasa aku sgt lost..
proses yg amat perit ku rase..
tp..
ini adalah utk kebaikkan diri sendiri..
yg mampu menolong di waktu yg lain..
sememgnye..
syaitan 2..
sgt keji..
Ya Allah..
kuat kn iman ku..

*amin

2 comments: