Thursday, December 31, 2009

[c.e.r.i.t.a.t.a.h.u.n.b.a.r.u]

[1]..smlm aku tdo sgt awal..dlm kol 9.30 dh mampos..tbe2 di kejutkn dgn stu bunyi yg agak dasat yg menyebabkn aku terjge dan tringt bhw aku blom bersolat lg..aku pn bgn dan tros pe yg tertangguh..selepas selesai sume2 itu,aku pn kembali ke tahta ku yg sgt menyedapkn bdn aku bia pn x bercadar[haahh]..bru nk ke alam lain,tbe2 bunyi2 2 de lg.aku bengang tahap dewa..pesal r diorg ni nk men mercun..bodo tol..org nk tdo pn x sng..soloroh aku sendirian..tbe2..enset ku berbunyi..tut!!aku terkejut skali lg..lalu ku bce..from angah "babi,epi new year!!"..wah dh msk pe nye thn bru..x pasan lak aku..2 lh..tdo awal lg..hahaha..ptt r org belakang ni men mercun..mengong tol aku ni..tp..pas 2..aku tdo blek smpi subuh..then aku smbg lg tdo..smpi ni..bru bgn..ntah npe aku se best sgt tdo mlm td..best2!!

-sekian-

No comments:

Post a Comment