Thursday, June 25, 2009

[l.m.e.x.w.a.t.b.l.o.g.2]

ok2..aku smbg g..adoi..ri 2 xsmpt nk siap kn..pas de hal..swi2..
mlm aku x tdo kt umah..tdo kt umah nenek aku..kt batang berjuntai..fyi..kt c 2 r dkt ngn skul lme aku..teknik...ble2 mlm2 aku pdg kt skul 2,tringt zmn mde n jahil aku kt skul 2..
ahhahaha...cm2 hal aku wt..nyesal pn de gk..tp memg byk memori aku kt c 2..first day aku daftar kt skul 2,xcited x trkte..ye r..first time msk hostel,,joh dr parent..senang r pape pn aku nk wt..hhehehehe...keji gle otak aku dlu..then...brmle lh orentasi gle..menci tol aku..kne pki bju putih..dh lh bju puteh aku de 2 je..byg r bpe kepam gle aku time 2..(tp x sedasat bmi r!!)..slmt semiggu je..then dk second intake pn msk..best gk..dpt roomate bru..best coz mereka sekepale ngn aku..pelbagai operasi aku wt dlu..huhuhh..operasi nye be secret r..hheheheh..pejam celik pejam celik..aku dh f5..memg xley blah..hah..mse ni r aku wt silap plg besa dlm idop aku skali gus punah kn harpn mak bpk aku yg hrpkn spm aku bgos..aku asek men je..memg xley blah tol..olahrage,kawad,basketball,buli..hmm..cm2 aku wt..de skali 2..bkn skali..byk kli..kne g blik warden...kne borg 2 lh..ni lh..aku pn pening kne tande borg yg ne sbrnye..hahaha..mle lh aku asek kol mak aku tok meyakin kn die yg aku x slh..aku time 2 nk kne buang hostel gare2 buli junior..aku xde buli ne pn.just tengking je.[nk bele dri lg..hhihi]..then kes 2 selesai tnpe ape2 kne kt dri ku ni..hahahah..yg aku ingt g r..perkare yg plg stupid aku pena wt,panjat balkoni kt blakang coz xnk g surau..keji gle perangai..klu aku jth time 2,memg mti katak r..gle..aku pn x cye aku ley wt sume 2..adoi..bdk2..skunk aku dh beso!!!hahahah...bajet!!aku tol2 nk brubh..acece..smgt aku ni..hihih..

2 comments:

  1. Hahaha ganas giler dulu ko Cik Fida oi..Boleh ajak wrestling ni hik2..takpe2 tu semua kisah lama..masing2 ada kisah idup sendiri..xkira la manis ke masam ke masin ke kadang2 bila ingat balik seronok jugak kan sebab benda2 macam tu la mengajar kita erti hidup...

    Blog: www.syedfauzi.blogspot.com
    Web: www.handphone4all.com

    ReplyDelete